De producten en oplossingen die PNR Solutions verkoopt zijn uiteraard van hoogwaardige kwaliteit. U mag er dan ook van uitgaan dat u een product krijgt dat goed blijft functioneren bij normaal gebruik. Toch kan het altijd gebeuren dat een product niet naar behoren werkt of binnen de verwachte standaard levensduur van het product defect raakt. Een garantie- of reparatieprocedure starten is natuurlijk mogelijk, maar hier zijn wel bepaalde regels aan verbonden. 

Fabrieksgarantie

De producten die wij van Pentair leveren hebben een standaard fabrieksgarantie van 12 maanden na aankoop. Tijdens deze periode zal Pentair het geleverde product repareren of vervangen als dit defect raakt, tenzij het defect is ontstaan door uw toedoen. Om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice door te bellen met +31 (0)183 - 20 10 19 of door een email te sturen naar sales@pnrsolutions.nl

PNR Solutions heeft een hechte samenwerking met Pentair en kan ik sommige gevallen ook de mogelijkheid bieden om een vertegenwoordiger van Pentair bij u op locatie te laten kijken naar uw pompopstelling. 

Reparatie

In specifieke gevallen kunnen producten ook ter reparatie aangeboden worden. Bij een reparatieprocedure kan het zijn dat u tijdelijk geen pompoplossing heeft voor de periode dat het product in reparatie is. Om deze procedure te starten adviseren wij u daarom eerst contact op te nemen met onze klantenservice door te bellen met +31 (0)183 - 20 10 19 of door een email te sturen naar sales@pnrsolutions.nl zodat wij samen met u kunnen kijken naar een oplossing waarbij uw pompsysteem toch kan blijven functioneren.